מה זה סטטוס בוואטסאפ?
סטטוס בוואטסאפ הוא פיצ’ר שמאפשר לפרסם עדכונים זמניים שנשארים גלויים למשך 24 שעות (בדיוק כמו בסטורי של אינסטגרם ופייסבוק). העדכונים יכולים להיות בצורה של טקסט, תמונה, וידאו או GIF. כדי שתוכלו לראות סטטוס של אדם אחר, והוא את שלכם, שניכם צריכים להיות שמורים ברשימת אנשי הקשר של כל אחד מכם.
איך מגדילים את החשיפה של הסטטוסים?
כדי להבטיח שהסטטוסים שלכם מגיעים לכמה שיותר אנשים, חשוב לעבוד על הרחבת רשימת אנשי הקשר שלכם. עודדו לקוחות להוסיף אתכם לאנשי הקשר שלהם ושתפו את הסטטוסים שלכם באופן קבוע. כמו כן, אפשר להשתמש בסטטוסים לקידום מבצעים והנחות מיוחדות שיגרמו ללקוחות לשתף את המידע הלאה.
כיצד מעלים סטטוס בוואטסאפ?
בלשונית עדכונים תוכלו לשתף סטטוס עם תמונה או סרטון: הקישו על תמונת הפרופיל שלכם מתחת לקטע סטטוס.
סטטוס עם תמונה
- הקישו על עדכונים.
- הקישו על תמונת הפרופיל.
- הסטטוס ייפתח בתמונה.
- בצד ימין למטה הקישו על סמל הגלריה ובחרו תמונה קיימת או צלמו תמונה חדשה.
- בחרו אפשרות:
- כדי להוסיף מדבקות או אימוג’י הקישו על המדבקה.
- כדי להוסיף טקסט הקישו על T. אפשר להתאים אישית את הצבע ואת הפריסה.
- כדי לבחור את האנשים שאיתם תשתפו את הסטטוס, בצד ימין למטה הקישו על סטטוס (אנשי קשר).
הקישו על החץ בעיגול הירוק כדי לשתף את הסטטוס.
סטטוס עם סרטון
- הקישו על עדכונים.
- הקישו על תמונת הפרופיל.
- הקישו על סרטון.
- בצד ימין למטה הקישו על גלריה כדי לבחור סרטון קיים, או צלמו סרטון חדש.
שימו לב: WhatsApp תומכת בקובצי וידאו בפורמטים 3GP ו-mpeg4.
- בצד ימין למטה הקישו על סטטוס (אנשי קשר) כדי לבחור את האנשים שאיתם תשתפו את הסטטוס.
הקישו על החץ בעיגול הירוק כדי לשתף את הסטטוס.
לחלופין, כדי ליצור סטטוס עם תמונה או סרטון ולשתף אותו דרך הלשונית צ’אטים, הקישו על המצלמה.
הקפידו להעלות תוכן מעניין לסטטוסים שלכם! אפשר להעלות סטטוסים בהמשכים- “המשך בסטטוס הבא” כדי ליצור יותר עניין לעוקבים.
רעיונות לסטטוסים בוואטסאפ לקידום העסק וליצירת קשר עם לקוחות:
- מבצעים והנחות– “השבוע בלבד! קבלו 20% הנחה על כל המוצרים בחנות! אל תחמיצו את ההזדמנות לחסוך!🎉”
- מוצרים או שירותים חדשים– “בדקו את הקולקציה החדשה שלנו עכשיו בחנות✨”
- טיפים ועצות מקצועיות– “💡כיצד לשמור על הנעליים שלכם נקיות ומבריקות גם בימי גשם☔”
- דיווח על אירועים מיוחדים– “הזמנה חמה לכולם לקראת פתיחת התערוכה שלנו השבוע! 🖼️🎉 פרטים בסטטוס הבא!”
- לקוחות מרוצים– “אין על הלקוחות שלנו! גם דנה קנתה אצלנו ושלחה תמונה עם המוצר החדש שלנו.😊📸” (תמונה של דנה עם המוצר)
- קודי קופון או מבצעים ייחודיים– “קוד קופון ייחודי לחברי הסטטוס שלנו: הנחה ברכישה הבאה! שימוש חד פעמי: STATUS15AF”
- סקירה קצרה על מוצר או שירות– “הכירו את המוצר החדש שלנו: קרם הלחות שיחזיר לעור שלכם את הזוהר! לפרטים נוספים, כנסו לקישור 🌟”
- מעורבות קהילתית– “גאים לקנות מוצרים מבעלי עסק מילואמניקים❤️” תמונה של המוצר.
- שעות פתיחה מיוחדות או שינויים זמניים– “⏰שימו לב! שעות הפתיחה שלנו ישתנו החודש בשל עבודות שיפוץ 🛠️” זמני פתיחה שונים/חגים.
- ברכות לחגים– “מאחלים לכולם חג שבועות שמח! אל תשכחו לבדוק את המבצעים המיוחדים שלנו לקראת החג! 🌸”
- הצצה אל מאחורי הקלעים– “כך נראה יום עבודה אצלנו! צפו בצוות שלנו בפעולה👷♂️”
- מידע על שיתופי פעולה– “שמחים להכריז על שת”פ חדש עם שלומי, פרטים נוספים בקרוב🤝”
- הכירו את הצוות– “הכירו את מיכל, אשת המכירות שלנו, הנה 5 דברים מעניינים שאתם חייבים לדעת עליה🌟”
- חידונים ותחרויות– “יודעים איפה צולמה התמונה? הראשון שמגלה זוכה בהטבה 🏆”
- עדכון מצב בטחוני והשפעתו על העסק– “עקב המצב, החנות תהיה סגורה היום למבקרים, ניתן להזמין אונליין דרך הקישור –> “
- פרסום מכירות סוף עונה– “מכירת סוף עונה מתחילה מחר! עד 40% הנחה על כל החנות 🛍️שתפו את הסטטוס אצלכם וקבלו עד 50% הנחה🏷️”
- טיפים לשימוש במוצרים– “איך נמקסם את השימוש בתוכנה שלנו? הנה וידאו קצר שילמד אתכם בדיוק איך לעשות את זה! 📹👍”
- יום הולדת לעסק– ” 10 שנים לפתיחת העסק! תודה לכם לקוחות יקרים שאתם לוקחים חלק מהמסע שלנו. 🎂🎉”
- עדכונים על שיפורים ושדרוגים– “שדרגנו את האפליקציה! עדכנו עכשיו בנייד שלכם”
- מבצעי יום שלישי– “כל שלישי מבצע חדש בחנות, בואו לגלות מה בתוכנית לשבוע הזה🎁”
- הזמנה להשתתף בסקר– “עזרו לנו להשתפר! מלאו את הסקר הקצר וקבלו קופון בלעדי למשלוחים חינם בהזמנה הקרובה שלכם📊”
- הקדמת מבצעים לעוקבים– “עוקבי הסטטוס שלנו מקבלים גישה ראשונה למבצעים החמים שלנו. תישארו מחוברים🔥”
- הודעה מהנהלת העסק/הרשת– “מילה מ….: ‘תודה על תמיכתכם המתמדת, זה מה שמניע אותנו קדימה ומעצים את העסק’🎙️”
- מבצעים לקהל יעד ספציפי– “מבצע מיוחד לחיילים וחיילות! הציגו חוגר וקבלו 15% הנחה על כל קנייה. 📉”
- עובדות מעניינות על העסק– “הידעתם? העסק שלנו הוקם לפני 19 שנה, עם חלום קטן והרבה תשוקה. תודה שאתם חלק מהסיפור שלנו! 🌟”
- מוזמנים לשאול אותנו– “יש לכם שאלות על התוכנה? שלחו לנו הודעה ונשמח לעזור!”
- יום בחיי העסק– “הצצה אל יום עבודה טיפוסי במשרד שלנו. צפו בסרטון🎥”
- תמונת היום– “תמונה מיוחדת מהיום במשרד. אל תגידו שלא כיף אצלנו!”
- לקוחות ממליצים– שתפו צילום מסך מהודעה של לקוח מרוצה.
- האתר שלנו– העלו סטטוס מעניין עם הנעה לפעולה לאתר העסק שלכם. זה יכול להיות קישור למאמר, מוצר או שירות.
אנחנו מקווים שהרעיונות הללו יעזרו לכם להפוך כל סטטוס להזדמנות לקשר עם הלקוחות שלכם, להציג את המיטב של העסק שלכם ולקדם את המכירות.
זכרו, המפתח להצלחה בשימוש בסטטוסים הוא התדירות והרלוונטיות של התוכן לקהל שלכם. אל תהססו להתנסות ברעיונות שונים ולמצוא את הדרך המתאימה ביותר לעסק שלכם לבטא את עצמו בוואטסאפ. תהליך זה יכול להיות גם כיפי ומעשיר!
ואם אתם מחפשים משרד פרסום לניהול הרשתות החברתיות שלכם אל תהססו לחייג אלינו 050-200264 אנחנו כאן כדי לעזור לכם לקדם את העסק.
בהצלחה, ואל תשכחו – הכי חשוב ליהנות מהתהליך 🚀