יתרונות הפרסום האורגני:
✓ חינמי- בניגוד לפרסום ממומן, פרסום אורגני אינו כרוך בתשלום.
✓ בונה אמון- תוכן אורגני יכול לעזור לכם לבנות אמון עם קהל העוקבים שלכם.
✓ מגביר את המודעות למותג שלכם
✓ יוצר קהילה סביב המותג שלכם
✓ יכול להוביל ללידים ומכירות
על מנת שנוכל ליצור תוכן אורגני איכותי, נצטרך להכיר את קהל היעד שלנו, להבין איזה נושאים מעניינים אותם ואיזה פרסומים שלנו מעייפים אותם. אחרי שהבנו מי קהל העוקבים שלנו או מי אנחנו רוצים שיעקוב אחרינו נתחיל לייצר תוכן איכותי, מעניין ורלוונטי לקהל היעד שלנו.
נוכל להשתמש בתמונות, סרטונים, לשאול שאלות, להיות מצחיקים ורציניים, אבל חשוב שנהיה עקביים כדי שנוכל לשמור את הקהל שלנו מעורב.
ישנם מספר דרכים לקדם את התוכן שלנו בצורה אורגנית:
נוכל להשתמש בהאשטגים רלוונטיים כדי להגיע לקהל רחב יותר.
והדרך הכי טובה לקדם תוכן אורגני היא פשוט לשתף את התוכן שלנו. בקבוצות פייסבוק רלוונטיות, בפלטפורמות אחרות, לשלוח לחברים, להעלות סטורי עם תיוגים ומיקומים ועוד.
איך תדעו אם הפרסום עובד?
עקבו אחרי מספר העוקבים שלכם, האם הוא עלה מאז שהתחלתם בקידום האורגני?
עקבו אחרי הנתונים בפוסטים, כמה לייקים, תגובות ושיתופים אתם מקבלים.
ובדקו האם כמות הלידים עלתה או נשארה אותו דבר.
זכרו, קידום אורגני לוקח זמן. היו סבלניים, זה ישתלם לכם.
אנחנו באגו”ז פרסום ושיווק ממליצים על שילוב בין הפרסום האורגני לפרסום הממומן.
רוצים שנעבוד עבורכם? צרו איתנו קשר עוד היום ונתחיל לקדם לכם את העסק.
אולי יעניין אותך…
WhatsApp us