fbpx

מה צריך לבדוק לפני שסוגרים עם משרד פרסום?

אגו"ז פרסום ושיווק

בחירת חברת פרסום היא החלטה חשובה שיכולה להשפיע רבות על הצלחת העסק שלכם. לפני שאתם חותמים על חוזה עם משרד פרסום, חשוב לבדוק מספר דברים כדי לוודא שאתם בוחרים בחברה המתאימה ביותר עבורכם. ריכזנו לכם 11 דברים שכדאי לבדוק לפני שאתם סוגרים עם משרד פרסום.

11 דברים שכדאי לבדוק:

1. ניסיון- ודאו שלחברת הפרסום יש ניסיון בתחום שבוא אתם פועלים. תבקשו לראות עבודות ותשאלו אותם על לקוחות קודמים.

2. תקשורת- חשוב לוודא שחברת הפרסום שלכם תהיה זמינה עבורכם ותקיים איתכם תקשורת שוטפת לאורך כל תקופת הפרסום. כדאי לוודא איך מתבצעת התקשורת, זמני פעילות, הכנת גאנט חודשי ועוד.

3. מומחיות- בדקו שלחברת הפרסום יש צוות מומחים בתחומים השונים של הפרסום הדיגיטלי, למשל מנהל.ת רשתות חברתיות, מעצב.ת גרפי.ת, קמפיינר. חשוב לבדוק שיש מחליף לכל איש צוות במקרה שהוא לא נמצא.

4. גישה- תשאלו את חברת הפרסום מה הגישה שלה בפרסום הדיגיטלי ותראו אם זה מתאים לכם. בדקו במה הם מתמקדים, בתוצאות או בתהליך? בספרינט או מרתון?

5. כשאתם מקבלים הצעת מחיר, חייבים לשים לב שההצעה לא כוללת את התשלום לפרסום ממומן (פייסבוק וגוגל), התשלום הממומן הוא תשלום נוסף ולא כולל את התשלום החודשי לחברת הפרסום.

6. שקיפות- ודאו שחברת הפרסום תהיה שקופה איתכם מההתחלה ועד הסוף. כולל תקציב, דיווחים שוטפים, תוצאות צפויות, עלות לליד וכדומה.

7. מחיר- יש היום המון חברות פרסום, כדאי להשוות מחירים ושירותים.

8. כימיה- ממש חשוב שתהיה לכם כימיה טובה עם הצוות של המשרד, בקשו לדבר ולהכיר את הצוות שיטפל לכם בפרסום לפני שאתם סוגרים.

9. שירות לקוחות- ודאו שחברת הפרסום מציעה שירות לקוחות איכותי וזמין עבורכם.

10. חדשנות- האם חברת הפרסום שלכם מעודכנת בחידושים האחרונים בתחום הפרסום הדיגיטלי? פייסבוק מעדכנת לעיתים קרובות את מנהל המודעות, חשוב לוודא שהחברה עוקבת אחר העדכונים. כדאי לבדוק האם חברת הפרסום משתמשת בבינה מלאכותית עבור הפרסומים שלכם ולקבל הסבר יותר מפורט על זה.

11. המלצות- כנסו לגוגל, תכתבו את שם חברת הפרסום, תקראו ביקורות ותראו את הציון שלה.

למה לבחור באגו"ז פרסום ושיווק לניהול הרשתות החברתיות?

מקצועיות וניסיון: צוות המומחים שלנו כולל אנשי מקצוע עם ניסיון רב בניהול רשתות חברתיות מכל התחומים.

התאמה אישית: כל שירות מותאם לצרכים הייחודיים של הלקוח, מתוך מטרה להשיג את התוצאות המקסימליות.

יצירתיות וחדשנות: אנו מביאים רעיונות חדשים ופתרונות יצירתיים לקידום המותג שלכם.

עובדים בשבילך: אנחנו באגו”ז, באמת עובדים עבור העסק שלך, מעלים תכנים, נמצאים איתכם בקשר רציף כי באמת אכפת לנו מהעסק שלך!

תודה, נחזור אליכם בהקדם