1. ניסיון- ודאו שלחברת הפרסום יש ניסיון בתחום שבוא אתם פועלים. תבקשו לראות עבודות ותשאלו אותם על לקוחות קודמים.
2. תקשורת- חשוב לוודא שחברת הפרסום שלכם תהיה זמינה עבורכם ותקיים איתכם תקשורת שוטפת לאורך כל תקופת הפרסום. כדאי לוודא איך מתבצעת התקשורת, זמני פעילות, הכנת גאנט חודשי ועוד.
3. מומחיות- בדקו שלחברת הפרסום יש צוות מומחים בתחומים השונים של הפרסום הדיגיטלי, למשל מנהל.ת רשתות חברתיות, מעצב.ת גרפי.ת, קמפיינר. חשוב לבדוק שיש מחליף לכל איש צוות במקרה שהוא לא נמצא.
4. גישה- תשאלו את חברת הפרסום מה הגישה שלה בפרסום הדיגיטלי ותראו אם זה מתאים לכם. בדקו במה הם מתמקדים, בתוצאות או בתהליך? בספרינט או מרתון?
5. כשאתם מקבלים הצעת מחיר, חייבים לשים לב שההצעה לא כוללת את התשלום לפרסום ממומן (פייסבוק וגוגל), התשלום הממומן הוא תשלום נוסף ולא כולל את התשלום החודשי לחברת הפרסום.
6. שקיפות- ודאו שחברת הפרסום תהיה שקופה איתכם מההתחלה ועד הסוף. כולל תקציב, דיווחים שוטפים, תוצאות צפויות, עלות לליד וכדומה.
7. מחיר- יש היום המון חברות פרסום, כדאי להשוות מחירים ושירותים.
8. כימיה- ממש חשוב שתהיה לכם כימיה טובה עם הצוות של המשרד, בקשו לדבר ולהכיר את הצוות שיטפל לכם בפרסום לפני שאתם סוגרים.
9. שירות לקוחות- ודאו שחברת הפרסום מציעה שירות לקוחות איכותי וזמין עבורכם.
10. חדשנות- האם חברת הפרסום שלכם מעודכנת בחידושים האחרונים בתחום הפרסום הדיגיטלי? פייסבוק מעדכנת לעיתים קרובות את מנהל המודעות, חשוב לוודא שהחברה עוקבת אחר העדכונים. כדאי לבדוק האם חברת הפרסום משתמשת בבינה מלאכותית עבור הפרסומים שלכם ולקבל הסבר יותר מפורט על זה.
11. המלצות- כנסו לגוגל, תכתבו את שם חברת הפרסום, תקראו ביקורות ותראו את הציון שלה.
אולי יעניין אותך…
WhatsApp us