פרופיל עסקי בגוגל הוא כלי חיוני לעסקים המופיעים בתוצאות החיפוש ובמפות גוגל. הוא מציג מידע חיוני כמו כתובת, שעות פעילות, פרטי יצירת קשר, ביקורות מלקוחות, תמונות ועוד. ביקורות הן קריטיות – הן תורמות לאמינות העסק ויכולות לשפר את הדירוג שלכם בחיפושים. עדכון שוטף של פרטים ותמונות מבטיח שהעסק שלכם ייראה רלוונטי ואטרקטיבי ללקוחות. כדי לשפר את הנראות, מומלץ להוסיף מילות מפתח לתיאור העסק, להגיב לביקורות, לעדכן תמונות ולשמור על פרטים עדכניים.