fbpx

האם פחות זה יותר?

אחת השאלות הנפוצות שאנחנו נתקלים בה מצד לקוחותינו היא

“כמה פוסטים צריך לפרסם בשבוע?”

מצד אחד אנחנו רוצים שיראו אותנו כל הזמן ומצד שני אנחנו לא רוצים להעיק על העוקבים שלנו.
אז איך כדאי לנהל את תדירות הפרסום שלנו ברשתות החברתיות?
הנה מספר טיפים מאיתנו:
  1. הבנת הקהל– מכירים את ההוא שרק מדבר וצועק כל היום? אז כן, גם באינסטגרם אפשר להצטייר ככזה. תנסו להבין מתי העוקבים שלכם באמת רוצים לשמוע ולראות אתכם- בקפה של הבוקר, בהפסקת הצהריים או בערב כשהם חוזרים מהעבודה? יש לנו לקוח, שהבנו שהעוקבים שלו פעילים יותר ב6:00 בבוקר ברשתות החברתיות, התאמנו את זמני הפרסום שלו לשעות הבוקר ובאמת ראינו עלייה בחשיפה ובמעורבות.
  2. תכנון נכון– תכננו את התוכן שלכם בכל הרשתות החברתיות, לא רק מה אתם מפרסמים אלא גם מתי, יצירת לו”ז תעזור לכם לשמור על איזון.
  3. איכות מנצחת כמות– פרסמו תוכן איכותי שמדבר לעוקבים שלכם באופן משמעותי במקום להציף אותם בתוכן חסר ערך פעמיים ביום.
  4. קצת סטטיסטיקה לא תזיק– התאימו את האסטרטגיה שלכם לפי הנתונים, אם משהו לא עובד, תמיד אפשר לשנות.
  5. צרו קשר עם הקהל שלכם– תשאלו שאלות, תפתחו דיונים, צרו שיחות והכי חשוב, תהיו אמיתיים.
  6. הסטורי היומי– איך משלבים את כל זה עם הסטורי? פשוט! הסטורי הוא הבמה המושלמת להראות קצת מאחורי הקלעים, לשתף עדכונים ולקיים שיח ישיר עם העוקבים. כמו מסר קטן שאתם שולחים לחברים, זריז אישי ומגניב.
 
אז לפעמים פחות אבל ממוקד זה בדיוק מה שהעוקבים שלכם ירצו. תנו להם סיבה לחכות לפוסט הבא שלכם וכשהם יגללו בפייסבוק, באינסטגרם או בטיקטוק הם יעצרו בדיוק אצלכם.
תודה, נחזור אליכם בהקדם