fbpx

איך מגדירים קהל יעד בצורה מדויקת?

מדריך משרד פרסום לזיהוי קהל ובניית אסטרטגיה

בין אם אתם עסק קטן, חנות אונליין או מותג מבוסס – אחת הטעויות הנפוצות ביותר בפרסום דיגיטלי היא שיווק ל”כולם”. בפועל, רק כשאתם יודעים בדיוק למי אתם פונים, תוכלו ליצור קמפיינים מדויקים שמביאים תוצאות אמיתיות.

כמשרד פרסום עם ניסיון במאות קמפיינים – אנחנו יודעים: זיהוי קהל יעד זה לא המלצה. זו חובה.

מהו קהל יעד ולמה הוא חשוב?

קהל יעד הוא קבוצת האנשים הספציפית שאליה העסק שלכם פונה. כל החלטה שיווקית – מתוכן וקופי ועד לעיצוב ובחירת הפלטפורמה – צריכה להתבסס על ההיכרות עם הקהל הזה.

כשמגדירים קהל יעד נכון:

🔍מייצרים מסרים מדויקים שמדברים בשפה של הלקוח

🔍בוחרים את הערוצים המתאימים – פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, טיקטוק או מייל

🔍משפרים אחוזי המרה

🔍חוסכים בתקציב פרסום

🔍בונים אמון, נאמנות וצמיחה ארוכת טווח

איך משרד פרסום בונה פרופיל של קהל יעד?

מומלץ לשאול:

🔹מי הלקוחות הפוטנציאליים שלי? (גיל, מגדר, מגורים, מקצוע, הכנסה)

🔹מה הבעיות שהמוצר או השירות שלי פותר?

🔹אילו ערכים חשובים להם? (איכות, מחיר, חדשנות, קיימות)

🔹באילו רשתות חברתיות הם משתמשים?

🔹מה הרגלי הצריכה והקנייה שלהם?

אוואטר – הסוד של כל משרד פרסום מקצועי

אווטאר שיווקי הוא דמות שמייצגת את הלקוח האידיאלי. הוא עוזר לנו להבין מה באמת חשוב ללקוח, מה מניע אותו לפעוךה ומתי ואיך הוא מקבל החלטות. 

במשרד פרסום מקצועי, אנחנו בונים אווטאר מפורט שמתבסס על מחקר שוק, דאטה וניסיון בפועל- וממנו יוצרים קמפיינים שמדברים ללקוח בדיוק בזמן הנכון ובמקום הנכון.

 

הפרסום שלכם לא צריך להיות ניחוש. עם זיהוי מדויק של קהל היעד, ובניית אווטאר שמבין את הראש של הלקוח- אפשר להפסיק לשרוף תקציב ולהתחיל לראות תוצאות.

מחפשים משרד פרסום שידע לנתח את קהל היעד שלכם ולבנות קמפיינים שמוכרים באמת?

תודה, נחזור אליכם בהקדם