העולם הדיגיטלי מתקדם במהירות, ומשרדי פרסום מודרניים צריכים להציע פתרונות מתקדמים על מנת לבלוט ולספק ללקוחותיהם תוצאות מדויקות ומהירות. אחד הכלים הבולטים בשנים האחרונות בתחום האוטומציה והשירות הדיגיטלי הוא ManyChat. במאמר זה נסביר כיצד אנחנו באגו”ז פרסום ושיווק משתמשים ב-ManyChat, איך אנחנו מנצלים את יתרונות האוטומציה, כולל בוט לוואטסאפ, ואיך הכל מתחבר לניהול משימות ולקוחות יעיל ב-Monday.com.
ManyChat(מאני צ’אט) היא פלטפורמת צ’אטבוט מובילה שמתמחה באוטומציה של שיחות ב-פייסבוק, WhatsApp, אינסטגרם ועוד ערוצים פופולריים. השימוש בכלי זה מאפשר לעסקים להתחבר ללקוחות בצורה מהירה ואפקטיבית, עם תגובות אוטומטיות שמתאימות לצרכי הלקוח
האוטומציות שאנחנו בונים ב-ManyChat, כולל בוטים לוואטסאפ, עוזרות לנו לבצע פעולות שחוזרות על עצמן בצורה מהירה ומדויקת. הנה דוגמאות לאוטומציות שאנחנו מיישמים:
בניהול משימות במאנדיי עבור איסוף לידים ללקוח, אנו מבצעים תהליך מובנה ומדויק כדי להבטיח שכל ליד שנאסף מטופל בצורה היעילה ביותר ומוביל להמרות גבוהות:
השילוב בין ManyChat ל-Monday הוא אחד מהכלים החזקים ביותר:
אנחנו באגו”ז פרסום ושיוק מלווים את הלקוח מהשלב הראשון של יצירת הקמפיין השיווקי ועד סגירת העסקה ומעקב שוטף. התהליך מתחיל בתכנון והקמת קמפיינים ממוקדים עם אוטומציות מתקדמות ב-ManyChat, שמאפשרות איסוף לידים חכם ומתן מענה מיידי ללקוחות באמצעות בוטים בוואטסאפ ובמסנג’ר. הבוטים שלנו יודעים לשאול שאלות רלוונטיות, לאסוף מידע, ולהעביר את הפרטים ישירות למערכת הניהול במאנדיי או בגיליון גוגל שיטס.
אנחנו יוצרים לוחות מסודרים שמבטיחים שכל ליד יטופל בצורה מהירה ומדויקת. המשימות מתוזמנות לאנשי הצוות המתאימים, והאוטומציות שומרות על תהליך עבודה יעיל, עם עדכונים אוטומטיים ותזכורות שמונעות פספוס של לקוחות פוטנציאליים.
כך, אנחנו עם הלקוח לאורך כל הדרך: משלב הפרסום והפצת הקמפיינים, דרך הטיפול בלידים שנכנסים, ועד לסגירת עסקאות ומעקב אחר שביעות רצון הלקוחות, מה שמבטיח תוצאות מיטביות וניהול חכם של כל תהליך המכירה והשיווק.
WhatsApp us