בשנים האחרונות, פייסבוק החלה להשתמש בהאשטגים לצורך מיון וחיפוש תוכן. השימוש בהם בפוסטים ציבוריים יכול לסייע לך להגדיל את ההישגיות של המסרים שלך, בעיקר אם אתה חולק תוכן שיכול להתייחס לאירוע עכשווי או דיון חם.
באינסטגרם, האשטגים הם מרכיב קריטי בניהול הדף העסקי. הם יכולים להוביל משתמשים חדשים לפרופיל שלך דרך פוסטים, סטוריז ורילס. כאן קריטי להשתמש בהאשטגים שיש להם נתוני חיפוש גבוהים אך לא רוויים יתר על המידה, כדי להבטיח שהתוכן שלך יתפוס את עיני הקהל הנכון.
טיקטוק הוא עולם שלם של טרנדים שנבנים ומתפתחים סביב האשטגים. שימוש בהאשטגים שקשורים לטרנדים פופולריים יכול להעלות את הסיכוי שהווידאו שלך יזרק לחלל הוויראלי, או לפחות יגיע למעקב אחרי הטרנדים הללו.
מחקר והתאמה- בדקו אילו האשטגים פופולריים ורלונטיים לעסק שלכם.
עקביות- השתמשו בהאשטגים עקביים שמקושרים למותג שלכם.
התמקדות- אל תשתמשו ביותר מדי האשטגים בפוסט אחד.
יצירת האשטגים משלכם- נסו ליצור האשטג ממותג שישמש אתכם בקמפיינים.
מעקב וניתוח- עקבו אחר ההישגים של האשטגים ונתחו את הנתונים לשיפור.
שילוב האשטגים בסטורי- הוסיפו האשטגים לסטוריז שלכם להגדלת ההישגיות והנראות.
בשימוש חכם וממוקד, האשטגים יכולים לשנות את המשחק בכל הקשור לנראות הדיגיטלית של העסק שלכם. זהו עולם של אינטראקציות חברתיות שבו האשטג הנכון יכול להוביל להצלחה הבאה שלכם.
אולי יעניין אותך…
WhatsApp us